Tři za a pět před


Slíbila jsem týdenní reporty a budou to asi opravdu jen krátká hlášení. I když nevím, často se rozepíšu, u mě jeden nikdy neví.

Začínám čtvrtý týden s e-bookem. Předevčírem jsem byla nadopovaná endorfiny a cítila jsem se psychicky a fyzicky na výši. Takový ten pocit, kdy vám přijde, že vás už nic nerozhodí. Dva dny na to bouchám čelem o zeď a prosím všechna pohanská božstva o smilování. Bětka se rozhodla, že kromě rostoucích zubů, přidá ještě virózu od Emičky. Takže ji bolí celá pusa a ještě nemůže dýchat a kašle. Dneska v noci byla vzhůru co deset minut. Pokaždé, když už jsme obě zabraly, ji probudil chrchel a zase nanovo. Ráno jsem myslela, že se rozsypu. A představa cvičení byla naprosto nemyslitelná. Ale já když už se do něčeho fakt pustím, jsem jak Pit Bull. Zakousnu se a držím, dokud mě někdo násilím neodtrhne. Takže když jsem do obou, dnes naprosto šílených, holčiček narvala oběd a jednu šoupla do kočárku a druhou odeslala do postele, tak místo toho, abych si sedla a pustila si nějaký film, jala jsem se cvičit. Dneska Hiit a kardio. To je naštěstí jeden z tréninků, který je dost závislý na vašich momentálních fyzických silách. Je to série X cviků, z nichž každý musíte provádět čtyřicet vteřin a mezi jednotlivými cviky je dvacet vteřin pauza. Takovou sérii dáte dvakrát. Výhoda je v tom, že není určený počet, ale jedete na svoje maximum. Asi jsem to dneska docela flinkala, ale na druhou stranu, taky jsem se na to mohla vykašlat. Každý trénink se počítá, i když s polovičním nasazením.

Jinak ale můžu říct, že se fyzicky cítím skvěle. Po posledním tréninku na nohy a zadek mě teda bolely i ty svaly, o nichž jsem neměla ani ponětí, ale mohla jsem se zvednout z postele, na rozdíl od prvního týdne. Dokonce mám pocit, že už se i něco začíná zpevňovat. I když teda dneska jsem těžce pesimistická a zdá se mi, že je to celé k ničemu. Ale tak to je, když začínáme s něčím novým. Zažíváme vzestupy i propady. Za tři týdny jsem nevynechala jediný trénink, byť jsem byla často unavená a demotivovaná. Našla jsem si, ač jsem nevěřila, že tohle někdy vypustím z úst, v domácím cvičení systém. To, co na rodičovské s dětmi tolik postrádám. S dětmi nemůžete nic moc plánovat, všechno se řeší podle situace. Takže pravidelné cvičení je najednou bod, o který se můžu opřít a je to taková moje jistota. A hlavně je to jen a jen moje aktivita, čas, který trávím sama se sebou. Ano, mezi čtyřmi stěnami, košem na prádlo, dětskými sedačkami a lahvemi od piva. Ale je to moje vakuum, do kterého se zavřu a pětkrát týdně v něm trávím svých pětačtyřicet minut slávy. Mezi utíráním zadečků, soplů a poprskaných kusů nábytku a podlahy, je to příjemná změna. Vřele doporučuji všem maminkám, které třeba ještě váhají, jestli se do cvičení doma pustit. Pro mě je to ve dnech, kdy ani nemůžeme kvůli nemocem ven, záchrana. Ventil.

Komentáře

Oblíbené příspěvky